fbpx

HelpDesk

Miben segíthetünk?

A HelpDesk szolgáltatásunkat szerződéses partnereink azonnal igénybe tudják venni. Szerződéssel nem rendelkező ügyfelek esetén előzetes megrendelés szükséges a HelpDesk igénybevételéhez. Készséggel állunk a rendelkezésére, bármilyen váratlan informatikai esemény felmerülésekor. Támogatási szolgáltatásunkat hibajegy formájában, e-mailen, telefonon, távoli segítségnyújtással és személyesen is igénybe veheti.

Rendelkezésre állás

Hétköznap 8-17:00 óra között elérhetők vagyunk telefonon. Munkaidőn kívül e-mailben és hibajegykezelő rendszerben tudjuk fogadni a bejelentéseket, amelyek feldolgozása mielőbb megkezdődhet és megoldódhat.
Az SLA szerződött partnereink szerződéstől függően akár 0/24-es ügyeletünket is igénybe vehetik, amennyiben munkaidőn kívül következik be kritikus esemény.

Minden megkeresés egyformán fontos

A HelpDesk és az informatikai támogatásunkról jelentések és statisztikák készülnek. Minőségbiztosítási okokból a HelpDesk-re érkező telefonhívásokat rögzítjük.
Az ügyfelek elégedettsége fontos számunkra, mivel a HelpDesk szolgáltatása az a kapcsolati felület partnereinkhez, ahol az ügyfeleink igényeivel és problémáival találkozunk, ezért kiemelten fontos számunkra, hogy értékteremtő szolgáltatást biztosítsunk.

Szolgáltatási szintek

Felhasználói szint

Adott felhasználót érintő probléma, mely a napi működést befolyásolja, és a munkavégzést megnehezíti vagy ellehetetleníti.

Rendszer szint

Egy adott terület egészét érintő probléma, mely a napi működést befolyásolja, és a munkavégzést megnehezíti vagy ellehetetleníti.

Infrastruktúra szint

A cég egészét érintő probléma, mely a napi működést befolyásolja, és a munkavégzést megnehezíti vagy ellehetetleníti.

Bejelentéssel kapcsolatos kéréseink

  • Amennyiben telefonon nem érnek el, kérjük e-mail vagy hibajegy formájában vegyék fel a kapcsolatot velünk.
  • Részletesen fejtse ki a problémát: hol jelentkezett, minek az eseményére, és mi a jelenség.
  • Képernyőkép küldését is kérjük lehetőség szerint az esemény jobb szemléltetése miatt.
  • Székhelytől vagy telephelytől eltérő helyszín esetén annak pontos címe és elérhetősége.
  • Elérhetőséget adjanak meg, hogy kit és milyen formában érhetünk el a megoldás során.

Távsegítség akár azonnal

Hatékony segítség pillanatokon belül

Távoli hozzáférés segítségével elérhetjük az Ön eszközét a világ bármely pontjáról, csak stabil internet hozzáférésre van szüksége. A hiba elhárítása a kollégával telefonvonalban, szimultán módon történhet, a hívás fogadását követően perceken belül.