Miben segíthetünk?
A HelpDesk szolgáltatásunkat szerződéses partnereink azonnal igénybe tudják venni. Szerződéssel nem rendelkező ügyfelek esetén előzetes megrendelés szükséges a HelpDesk igénybevételéhez. Készséggel állunk a rendelkezésére, bármilyen váratlan informatikai esemény felmerülésekor. Támogatási szolgáltatásunkat hibajegy formájában, e-mailen, telefonon, távoli segítségnyújtással és személyesen is igénybe veheti.
Rendelkezésre állás
Hétköznap 8-17:00 óra között elérhetők vagyunk telefonon. Munkaidőn kívül e-mailben és hibajegykezelő rendszerben tudjuk fogadni a bejelentéseket, amelyek feldolgozása mielőbb megkezdődhet és megoldódhat.
Az SLA szerződött partnereink szerződéstől függően akár 0/24-es ügyeletünket is igénybe vehetik, amennyiben munkaidőn kívül következik be kritikus esemény.
Hogyan léphet kapcsolatba velünk?
Minden megkeresés egyformán fontos
A HelpDesk és az informatikai támogatásunkról jelentések és statisztikák készülnek. Minőségbiztosítási okokból a HelpDesk-re érkező telefonhívásokat rögzítjük.
Az ügyfelek elégedettsége fontos számunkra, mivel a HelpDesk szolgáltatása az a kapcsolati felület partnereinkhez, ahol az ügyfeleink igényeivel és problémáival találkozunk, ezért kiemelten fontos számunkra, hogy értékteremtő szolgáltatást biztosítsunk.
Szolgáltatási szintek
Felhasználói szint
Adott felhasználót érintő probléma, mely a napi működést befolyásolja, és a munkavégzést megnehezíti vagy ellehetetleníti.
Rendszer szint
Egy adott terület egészét érintő probléma, mely a napi működést befolyásolja, és a munkavégzést megnehezíti vagy ellehetetleníti.
Infrastruktúra szint
A cég egészét érintő probléma, mely a napi működést befolyásolja, és a munkavégzést megnehezíti vagy ellehetetleníti.
Bejelentéssel kapcsolatos kéréseink
Távsegítség akár azonnal
Hatékony segítség pillanatokon belül
Távoli hozzáférés segítségével elérhetjük az Ön eszközét a világ bármely pontjáról, csak stabil internet hozzáférésre van szüksége. A hiba elhárítása a kollégával telefonvonalban, szimultán módon történhet, a hívás fogadását követően perceken belül.