fbpx

IT üzemeltetés, vírusvédelemmel és rendelkezésre állással
mikrovállalkozásoknak

Segítséget szeretnénk nyújtani a mikro, 1-3 fős vállalkozások számára, ezért számukra kedvező csomagajánlatot kínálunk informatikai rendszerüzemeltetésre.

Célunk, hogy stabil és megbízható informatikai támogatást és rendszerfelügyeletet nyújtunk.
Üzemeltetési csomagunk átlátható és megoldást biztosít a legkisebb üzleti szegmensben.

Számunkra fontos, hogy Önök a valódi feladatokra és zavartalan üzleti folyamatokra tudjanak koncentrálni.

IT-üzemeltetés előfizetés
nettó 19.900 Ft/hónap

  • Központi menedzsmenttel ellátott végpontvédelem
  • HelpDesk munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között
  • Hibaelhárítás akár azonnal, távsegítséggel
  • 7*24h bejelentés, garantált SLA Online
  • Zsarolóvírusok elleni védelem
  • Távsegítség és tanácsadás
  • Frissítések automatizáltan, szoftver és hardver leltár
  • Maximum 3 db munkaállomás üzemeltetése
  • Lefeljebb 1 db NAS üzemeltetése
  • Telefon és e-mail kapcsolattartás
  • Hardver és szoftver leltár
  • Riportok és jelentések
  • Vállalati levelezés üzemeltetés
  • Céges weboldal üzemeltetése
További információk!

Kérdés merült fel Önben?

Máris tisztázzuk a csomag részleteit.

Hány eszközt tartalmaz a csomag?

Legfeljebb 3 darab munkaállomást, és 1 darab NAS-t.

További Szerver és NAS üzemeltetést nem tartalmaz a csomag, azonban kedvező megoldást tudunk biztosítani, amennyiben igény van rá.

Védelem a zsarolótámadások és vírusok ellen

Számítógépei és adatai felbecsülhetetlen értéket képviselnek a vállalkozásában. Mindent megteszünk a támadások elkerülése érdekében, hogy biztonságban legyen cége adatvagyona.

Bizalom és titoktartás

Bizalmi munkát végzünk, a tudomásunkra jutott információkat üzleti titokként kezeljük, titoktartási kötelezettséggel.
Míg az orvosok a személyes egészségének őrei, addig mi az informatikai rendszerének bizalmasai leszünk.

Hiba jelzése esetén mikorra lesz megoldás?

A rohanó üzleti világban azonnali válaszidőt és megoldásokat garantálunk, így perceken belül is segítséget nyújtunk. Leterheltségtől függően törekszünk mielőbb reagálni.
Az SLA garanciát biztosít arra, hogy idejében válaszoljunk és támogassuk Önt.

Hibaelhárítás távolról vagy személyesen

Alapvetően a csomag Online elérhetőséget biztosít, így titkosított távoli bejelentkezéssel orvosoljuk a hibát, amint értesülünk róla.
Ez a megoldás az esetek 90%-át lefedi.
Igény esetén a személyes jelenlét megoldható.

Mit takar a 7*24 órás felügyeleti rendszer?

A végponti eszközök rendszerjellemzőit és állapotát folyamatosan monitorozzuk a központi rendszerben 24 órában.
A rendszerhibákról azonnal értesülünk, és bevatkozhatunk még a felhasználó jelzése előtt, továbbá megelőző intézkedéseket tehetünk.

Beszéljünk a lehetőségekről, elköteleződés nélkül!

Kérjük, adja meg céges adatait, hogy kapcsolatba léphessünk Önnel.

Várjuk jelentkezését!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Hírlevél

A jelentkezési űrlap kitöltése nem jelent elköteleződést, de a kapcsolatfelvételhez elengedhetetlen.

További tájékoztatást e-mailben és telefonon, vagy akár személyesen is adunk.